Tervetuloa tutustumaan

Tervetuloa tutustumaan

Täysistuntoa seuraamaan

Eduskunnan täysistuntoja voi tulla vapaasti seuraamaan.
Istuntosalin lehterille pääsee vierailijasisäänkäynnin kautta.
Eduskuntaan voi tutustua myös opastetuilla kierro​ksilla. Koronatilanteen vuoksi opastettuja kierroksia ei tällä het​kellä järjestetä. ​

Kansalaisinfo

Kansalaisinfo toimii eduskunnan Pikkuparlamentissa.
Se on kansalaisille suunnattu tila ja siellä järjestetään tapahtumia.

Eduskunnan kirjasto

Eduskunnalla on oma kirjasto.
Kansanedustajien lisäksi se palvelee kaikkia kansalaisia.
Eduskuntaa koskevan tiedon lisäksi sieltä saa paljon tietoa
yhteiskunnallisista asioista.
Kaikki kirjaston peruspalvelut ovat maksuttomia.